.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دادستان مرکز استان گلستان ؛
حکم اعدام برای متجاوزان به عنف در گلستان
با دستگيري چهارمين نفر، پرونده اين افراد در شعبه سوم كيفري استان در حال رسيدگي است كه پس از قطعيت اتهام و تكميل مستندات احكام اعدام اجرا ميشود
 حکم اعدام برای متجاوزان به عنف در گلستان

دادستان مركز استان گلستان از اجراي حكم متجاوزان به عنف در اين استان طي چند هفته آينده خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، عباس پورياني در مصاحبه مطبوعاتي كه همزمان با فرا رسيدن هفته قوه قضاييه در استان برگزار شده بود با اشاره به تاكيدات دستگاه قضايي بر كشف حقايق در جريانات اخير اظهار داشت: با پيگيري‌هاي شهرستان‌هاي مربوطه عوامل دو جنايت اخير در استان دستگير و كار دادرسي در حال پيگيري است.
وي در پاسخ به سوال خبرنگاران مبني بر نحوه اجراي احكام مربوط به حادثه اخير در خصوص پزشك خانواده در خانه بهداشت روستاي ليوان از توابع بخش نوكنده شهرستان بندرگز خاطرنشان كرد: با دستگيري چهارمين نفر، پرونده اين افراد در شعبه سوم كيفري استان در حال رسيدگي است كه پس از قطعيت اتهام و تكميل مستندات احكام اعدام اجرا ميشود.
دادستان مركز استان گلستان با اشاره به وجود شرايط خاص در برخي از پرونده‌ها خواستار ريشه‌يابي عواملي شد كه جوانان با جرائم مرتبط به آن دست به گريبان هستند.
پورياني با بيان اينكه در سال گذشته شاهد كاهش جرائم به عفت در استان بوديم، افزود: اين اتفاقات محدود آثار روحي رواني سويي دارد كه باعث ايجاد احساس ناامني در جامعه مي‌شود.
وي مدعي شد: در بخش قضايي نيز قانون و قضات مصمم هستند چنين پرونده‌هايي به صورت فوري و خارج از نوبت اجرايي شوند.
دادستان مركز استان گلستان خود را دبير ستاد مبارزه با جرائم خاص در استان معرفي كرد و اظهار داشت: مقرر شده در اين ستاد موضوعات خاصي كه استان با آن دست و پنجه نرم مي‌كند مطرح شود كه در همين راستا مصوباتي نيز به تصويب رسيده است.
پورياني با اشاره به اينكه نظام جمهوري اسلامي برگرفته از دين مبين اسلام است، خاطرنشان كرد: مردم ما مذهبي و ديندار هستند و مبارزه با مسائلي از قبيل بدحجابي از مطالبات خاص مردم استان و كشور بوده است.
وي از آغاز عمليات برخورد با بدحجابي در استان همزمان با سراسر كشور خبر داد و افزود: در مرحله نخست با افرادي كه وضعيت عادي دارند با تذكر، برخي ديگر كه از وضعيت متوسطي برخوردار هستند به دادگاه قضايي معرفي و جريمه مي‌شوند و در بخش سوم كه نوع پوشش آثار مخرب و نگران‌كننده‌اي دارد با تشكيل پرونده در شعب ويژه‌اي كه در دادسراها در همين خصوص در نظر گرفته شده است حكم شلاق صادر ميشود.
دادستان مركز استان گلستان خاطرنشان كرد: تاكنون براي 29 نفر پرونده قضايي كيفر خاص در خصوص بدحجابي تشكيل شده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 2 تير 1390
چرا طي چند هفته آينده .بايد ظرف دو سه روز آينده اعدام بشن

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.061 seconds.